top of page

KONTAKT

Kontaktskjema

Takk! Meldingen er motatt.

Haugsjordet 7, 3145 Tjøme

T: 451 44 444

E-post: fokustrening@protonmail.com

Orgnr: 921 820 798

  • Hvordan melder jeg meg inn?
    Du kan melde deg inn hos oss på senteret i de bemannede åpningstidene. Eller melde deg inn via vår online løsning her på nettsiden vår under "medlem".
  • Kan jeg få en prøvetime?
    Alle er hjertelig velkommen hos oss for en gratis prøvetime. Kom innom i våre bemanningstider og be om en gratis prøvetime, så kan du selv teste senteret.
  • Jeg er under 18 år - hva gjør jeg for og melde meg inn?
    Ta med deg en foresatt til senteret for å signere og registrere innmeldingen din. Aldersgrense: 15 år, med unntak av trening sammen med en foresatt.
  • Hvordan melder jeg adresseendring?
    Når du er medlem hos oss i Fokus Treningssenter må du informere oss om endring i mailadresse, bosteds-adresse, telefonnummer og andre personalia. Dette gjør du ved og bruke vårt kontaktskjema, sende e-post, si ifra til oss på senteret eller ved å ringe 451 44 444.
  • Hva betaler jeg første gang?
    Med avtalegiro må du første gang betale for resten av innmeldings-måneden samt for neste måned. Det er fri innmelding og et adgangskort kr 25,-. Du får en link på sms eller e-post som går til en signering av avtalegiro. Denne trekker automatisk den 20 hver måned for neste første til første i måneden. Man kan også velge og forskuddsbetale 1 eller flere måneder om gangen hos oss.
  • Kan jeg ta med barna mine på trening?
    Vi har 15 års aldergrense på treningsarealet. Men barna er hjertelig velkommen til og vente i resepsjonsområde mens foreldrene trener.
  • Hvordan kan jeg pause eller fryse mitt medlemskap?
    For å fryse medlemskapet må du ta kontakt med senteret vårt. Da må du oppgi ønsket fryseperiode (start- og stoppdato).
  • Hvordan sier jeg opp medlemskapet mitt?
    For å si opp medlemskapet ditt må du sende oss melding via kontaktskjemaet, e-post eller i resepsjonen på treningssenteret i bemannet tid. Husk å oppgi korrekt navn og fødselsdato i oppsigelsen slik at vi finner riktig person i vårt register.
  • Hva er åpningstidene deres?
    Vi holder åpent 24/7, 365 dager i året med adgangskort. Våre bemanningstider er: Mandag-Torsdag kl. 10:00-18:00 Fredag-Lørdag kl. 10:00-14:00
  • Når er senteret bemannet?
    Bemannede åpningstider: Mandag–Torsdag kl. 10:00-18:00 Fredag-Lørdag kl. 10:00-14:00
  • Har dere parkering?
    Ja, vi har stor parkeringsplass på utsiden av inngangen vår.
  • Hvordan får jeg tilgang til senteret når det ikke er bemannet?
    Når senteret er ubemannet bruker du adgangskortet ditt i døren for å komme inn som medlem.
  • Kan jeg se senteret før jeg melder meg inn?
    Ja, alle kan komme innom og se eller få en gratis prøvetime hos oss.
  • Hvordan kommer jeg inn på senteret med rullestol?
    Senteret vårt er utstyrt med heis som man kan ta opp til andre etasje.
  • Jeg har glemt noe på senteret - hva gjør jeg?
    Kom innom og ta kontakt med oss i resepsjonen, eller ring oss hvis det haster. De fleste gjenglemte ting vi finner, blir lagt i en kurv ved skapene i resepsjonsarealet. Er det noen spesielt verdifulle/personlige ting vi finner, låser vi det inn til du henter det.
  • Jeg har glemt adgangskortet mitt.
    Ditt adgangskort skal alltid tas med når du ankommer senteret. Hvis du ikke har det med i ubemannet tid, kommer du ikke inn. Da døren er låst og kun lukker seg opp når du bruker adgangskortet. Når vi er bemannet er døren oppe. Har du mistet adgangskortet, kan du alltid kjøpe nytt i bemannings tiden for 25,- i resepsjonen.
  • Hvilke betalingskort kan jeg bruke?
    Du kan benytte de aller fleste typer kort når du betaler på vårt senter. Visa/Visa Electron/VPay, MasterCard/Maestro, JCB, Unionpay, Diners/Discover.
  • Hvordan oppretter jeg avtalegiro?
    Når du blir medlem får du en link på sms eller e-post. Denne signeres med bank-id, og du har automatisk opprettet en avtalegiro med oss. Da trekkes du den 20. hver måned for neste første til første siden man forskuddsbetaler. Dersom du trenger hjelp kan du ta kontakt med oss.
  • Sender dere faktura?
    Kun til de som ikke oppretter en AvtaleGiro, men da kommer det også en postgebyr i tillegg. Om man ikke ønsker en AvtaleGiro, så kan man også forskuddsbetale på senteret underveis.
  • Kan jeg betale kontant i stedet for avtalegiro?
    Vi foretrekker helst at man betaler med kort i kassen vår, via faktura eller oppretter AvtaleGiro for treningsmedlemskapene.
  • Hvor kan jeg se hva jeg har betalt?
    Vi kan skrive ut din fakturahistorikk til deg på senteret. Kvitteringer finner du også i din egen nettbank.
  • Hvordan betaler jeg skyldig beløp?
    Betalingspåminnelse mottar du fra oss automatisk på sms. Du kan også betale skyldig beløp med bankkort direkte på senteret.
  • Jeg er ikke enig i skyldig beløp - hva gjør jeg?
    Ta direkte kontakt med oss på senteret slik at vi får sett på saken.

Bemanningstider:

Mandag-torsdag  10-18

Fredag og lørdag  10-14

Søndag  ubemannet

bottom of page